you'r love is my love

hej hej, sitter och väntar och lyssnar på musik, och väntar på att älskling ska bli klar.
Nyss ätit tacos kollat lite på film innan det blev fika.
Vi har inte gjort så mycket idag, gått till stan och köpt godis och eftersom min mage inte är helt frisk så kan inte jag anstränga mig så mycket.
Btw det kanske jag ska berätta också. Fick värsta kramperna i magen i brjan av veckan i skolan och det blev bara värre när jag kom hem på eftermiddagen.
Så mamma körde ner mig på akuten runt 8, så vi vart där en timme typ. fick ta några provet, och då visa det sig att jag bara hade urin vägsinfektion..-.- så jag fick medicin för det, men har fortfarande lite kramper då och då, och typiskt idag så börja jag få ont i mitt öra också..
Och jag ska ut på praktik i 5 veckor(!!!) nästa vecka börjar jag.
får se om det blir att jag kanske måste anmäla mig sjuk eller inte det visar sig.
MEn snart blir det att fortsätta kolla på filmen (real steal)
men nog om det.
see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0