"Bossen"

Tjo! Sitter nu på bussen ifrån Sälen mot Avesta igen. Ska bli skönt att komma hem men kommer sakna min älskling oerhört mycket!
Saknar mina tjejer hemma i Avesta! Ska krama ihjäl er i morgon!
Tjej kväll äre då som gäller!:))
En måndag innan skolan börjar kan inte bli bättre att dansa av sig all energi och starta en ny dans jag har på gång och plugga lite till provet vi har på tisdags.
Fan det är bara 3 dagar kvar tills jag blir 17 bast! Fan ett år kvar sen ska jag äntligen tatuera mig, en familj tatuering!<3
Och en tatuering för dom som dött som stått mig väldigt nära. ( min bror, mormor, morfar och farfar)
Ska nog om det innan jag börjar släppa en tår på bussen..!
Mej ska nog ta och äta kebab salladen jag fick med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0