Underbart

Hej bloggen! Nyss kommit hem från bion med älskling, twilight omg jag var på väg att gråta flera ggr om under filmen! Nu längtar jag till del 2 stort! Innan bion var jag på konsert och dansa med dansgruppen till beat it och show moste go on, helt grym show! Och eftersom jag har ryggont och Nack ont så kunde jag inte ta i så mkt som jag ville :(( men det gick bra iaf. Helt fantastisk sångerska också! Nu blir det att byta om till nå bekvämare och krypa med brevid min pojkvän och kolla på tv och få massage(a) vissa har ju det bara för bra ibland! Älskar han så mkt! Att känna kärlek och lycka med en underbar person skulle man inte välja bort för nånting! Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0