Shopping

Hej alla läsare! Nyss kommit hem från stan med Victoria och shoppat lite. Har fått 1000:- i presentkort på H&M av min farbror!! Tack så mycket!<3 men det blev ett par leggins med drag kedjor vid höften och en skiiit fin päls väst ( EJ äkta päls) är verkligen emot riktiga päls kläder!! Slänger upp en bild senare idag. Sitter och pratar lite med Älskling just nu och ska höra med hans kusin Robin sen om han jag o umut ska spela ett skit roligt spel Wild Ones på FB XD nöördar vi är XD BTW!! Hela familjen ska åka upp till Sälen till umuts familj innan lucia och umgås och allt. IIIIIIIH jag längtar så!! Och om en vecka kommer älskling hit och den 19 så har vi dans föreställning sen ska vi direkt efter det hem duscha sen typ "springa" ner till bion. vi ska se på Twilight!! Fått gratis biljetter av Daniel för jag har setat hund vakt ett EX antal gånger så man är väldigt glad över det. Slänger in bild senare KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0