Dansa med vapen



just nu sitter jag och målar om mina naglar jag målade igår, hemma manikyr. Denna gång blev det ganska bra faktiskt :)
får så om det blir middag ute med älskling i dag, eller så gör vi nått gott hemma ist :*
Färgade håret idag också njaaa blev resultatet, hoppades på lite ljusare denna gång men neej ocf -.-''
Och jag stör mig så mycket på låten Put it on me med Pitbull, beatet  i låten är låter precis som "ett två tre, fanta o rosé"
Här ska jag visa er:

1 2 3 fanta o rosé
Lyssna från 0.23


Put it on me- Pitbull ft benny Benassi
Det hörs direkt

Kommentarer
Postat av: Louise

wow, du är verkligen så jävla snygg, haha jag dö!!

2011-11-03 @ 21:47:34
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0