<3

Ligger nu i sängen ned huvud värk så jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Iaf julaftons kvällen/natten sluta med ett besök på akuten med älskling.. Han fick värsta astma anfallet pga hunden var här igår :(
Men det värsta var jävla serb läkaren som han fick! Ingen ögonkontakt, prata jätte otydligt, berätta knappt vad han skulle göra för saker på Umut, skoja sen till om att han skulle byta flickvän om han har såna problem med pälsdjur...
Jag såg själv en bild i mitt huvud hur jag slog han.. Fan vad arg jag blev.. Inte bara för det utan hans bemötande.. Ska fan klaga nästa gång att han behöver förbättra sitt bemötande mot patienter... Jag tänker fan heller hålla käften om det då!
Usch nu blev jag sur.. Men han mår bättre nu och har sovit gott hela natten! Nu blir det att klä på sig min fina one piece och fixa frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0