dåligt bloggat

hej bloggen. ja jag vet jag har varit dålig på att uppdatera, men har jobbat i veckan, och var i Stockholm igår och shoppade (slänger upp bilder senare ikväll) blev ett lila linne, en skit cool jacka i neongrön/lila/silver, en lila adidas jacka, usa tröja, underkläder, smycken, 6 tavel ramar och en plast ros från ikea. inte så mycket men det behövdes. ska dekorera och fixa mitt rum osv senare :)
Blir att bleka håret igen så kan kan försöka få det nära min naturliga hårfärg igen. dock saknar jag mitt mörka hår en aning..blir att koll apå film 50/50 under tiden färgen ska va i sen sova ska upp halv 6.. börjar 6.45 i morgon bitti. men längtar :))
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0