Söndag den 11 september 2011


Go' morgon!
Idag vaknade jag vid 8-9?? och det har hänt en massa sakner under natten..
Usch, när jag gick och lade mig hade jag lagt undan ett par plaskassar under sängen och sen ett tag senare, så såg jag hur dom bara verkligen flög ut undersängen.. sen frös tv.n på alla kanaler i flera minuter sen stängdes tv.n av.
och i morse när jag gick upp såg jag att mina lådor var ut dragna och saker låg på golvet och mina bälten låg på golvet, fans dom låg i garderoben sist jag kollade i går kväll.. usch hatar sena kvällar speciellt när man är själv..
Men nog om det.
Idag är det 1 år sen world trade center blev attackerat.
Liksom 10 år sen.. jag var bara 6-7 år då, gud va tiden går fort.
Mycket snack om det på nyheterna nu på morgonen har setat och kollat på det ett tag nu, och sen visa dom en dokumentär om JFK jr när han dog i flygkrachen 1999 tror jag det var.

Idag, blir det bara att chilla och plugga matte och engelska.
och igår.. jag har bara en sak att säga, UNDERBART!! fan va duktiga vi var igår tjejer!! Danserna satt som fan, inga fel massa beröm.
och goda hemgjorda pizzor igår igen denna helg :P

Nu ska jag fixa mera säkerhets saker till min FB..
Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0