Söndag åter igen



Hej bloggen!
Dålig uppdatering pga av älskling har vart här i helgen.
Har haft så underbart!
fredag blev det mest mys framför tv.n, han kom hit ganska sent 23.00 med buss stackan.
Och igår så blev det sovmorgon och sen blev det till att baka kladdkaka med dumle i, för vi skulle på middag hemma hos kusinen och hennes pojkvän.
Sjukt go mat han kan laga asså! kyckling & creme bonjour sås, färsk pasta, så underbart gott!!
Sen fick vi gå hem lite tidage än vi trodde pga av att älskling är allergisk av katter (dom har en katt vi har 6 st)
Han mådde inte alls bra på kvällen när vi kom hem, han kunde knappt andas stackarn. Så jag som är så snäll så tog jag hand om han hela natten, och nu mår han bra igen! =)
Och idag så vakna vi vid 8 och myste framför filmen precious älskar den filmen. men den är sorlig, och baserad på sanningen.
Sen vid halv 2 så hoppa han på bussen hem :(
Men den 7 okt. så åker jag hem till han över helgen!
Saknar han redan, sen han är så gullig och lämnar jämt kvar sin tröja som luktar han så ja inte känne rmig så ensam under nättera.
Sååå cute!!
Älskar dig!♥
Vid 5 så kom farmor o peter över på middag, grillat och äppelpaj till efterrätt.. såå gott!
Nu sitter jag och mår lite illa, åt nog lite för mycket (a) och ska spela lite sims3 igen tror jag! =)
Kram!!!

Såååån bedårande bild asså XD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0