ja och mamma hade en lång..


hej alla!
Idag är det sånt underbar väder här :)
sluta kl 1 idag!
Hk.n var inställd :-D och när jag kom hem så hängde jag upp mina badkläder och bytte om till springkläder. man måste ju passa på när det är ett sånt underbart väder.
Har nyss ätit och jag och mamma hade en lång diskution om vad vi tycker om "kissies"
Och det var ganska underhållande.
Vi kom fram till att hon var en patetisk liten fjortis som äter barnmat och festar bort sitt liv och gör inget annan än det.
Men nog om det. Snart kommer älskling att ringa så då får man skjuta på pluggandet in för nationella imorgon.
Men alltid skönt att prata med han varje dag! <3

nej nu ska jag ta och dansa lite.
Kramisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0