Kall måndag kväll och hösten närmar sig med stormsteg


Bild från förra hösten.. 1 år sen nu..

hej bloggen, sämst uppdatering jag vet..
Just nu sitter jag och lyssnar på metal som vanligt (a) och pratar med pojkvännen♥
Tidigare ikväll har jag vart hundvakt och sen har jag bara chillat och letat fram lite kort på min farfar som jag ska ha användning för i morgon kväll. Ska på en sak som kalls cirkel, det är för medium osv, och hon jag ska till lär mig hur jag ska hatera andevärlden. Eftersom jag är så mottaglig osv :)
Tycker persoligen att det är faktiskt lite spännade.
Men nu ska jag nog ta och gå och dejta kudden och sniffa på älsklings tröja :(
I miss you..♥
KRAM GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

ida svarar: hihi ja det är det ;-D!

Nej vi är från Fagersta, så inte så långt ifrån.



kram :)

2011-09-28 @ 23:04:55
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0