I'm back!


Titta vem som är tillbaka!!
Jag har inte haft sån stor lust att blogga nu på en vecka, men nu är jag igång igen.
Förra helgen var jag hos älskling, och nu i helgen var han hos mig:)
Har har nyss kommit fram i sälen, han åkte vid 2 idag, men vi har haft det suuuper mysigt!
Bästa helgen tror jag iaf för han och mig ♥
Vi var ner på stan och kolla runt lite, kolla på ringar vi ska skaffa sen hih ♥
Hitta ett par skit fina, men vet ej om dom finns kvar :(
Men iaf, sen köpte vi massa godis och hade skräckfilm maraton, har 2 filmer kvar tror jag det var som vi ska kolla på sen.
Idag vart det bara massa mys och film kung fu panda 2 :D
såå jävla bra!! :D
Snart blir det att plugga vård och omsorg med mamma till provet i morgon, + jag ska till tandläkaren i morgon bitti först och träffa en speciallist för jag ska kanske få tandställning :(
Bara över käken.
Kan förklara senare :P
Men iaf nu ska jag ta fram alla mina böcker.. jävla prov hela tiden.
Puss skriver i morgon när jag kommit hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0