can you be my doctor??

Hej darlings!
Idag fick jag höstlov!! I'M FREEEEEE!!
Händer en massa sakner under lovet! Hade tänk mig att del med mig av det jag ska göra!
♥DANSA!
♥Plugga..
♥LAN hos Isabelle med amanda och massa anat folk
♥MERA DANS!
♥shoppa lite
♥åka till hjärtat!!
inte så mkt men blir borta ganska mkt detta lov, och nyår och allt sånt är planerat redan!
Fiiifaan va kul detta kommer bli!!
OCH jag har hittat på en dans till denna låt, älskar låten. så jävla sköön!
Helgen blir lugn för min del iaf, chilla lite hemma osv.
Nyss också kollat på Honey 2 humm.. ska nog be umut att ta lite hip pop lektioner.
Jag visar vad jag menar med det ;)♥





Detta är vrf jag vill att min pojkvän ska lära sig hip pop (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0