nej nu ska ja ta mig sj i kragen och börja blogga igen!!

hejsan!
tänkte sammanfatta sista månaderna förra året och fram till nu (idag) =)

2010:
  • Sämsta året, även bättre i slutet
  • Tjejkväll med tjejerna
  • Grill"fest" med mamma och pappas vänner
  • blev vän med ----- :S nej usch hemsk tanke..
  • Umut flytta
  • börja spela handboll igen
  • bröt vänskapen med umut
  • Blev brunett
  • Fick tillbaka umut som vän
  • Sista månaderna underbart
  • Umut och jag börja tänka på förhållande igen
  • jullovet va med umut
  • fira jul med hela släkten
  • nyår med nästan hela släkten
  • Emma (kusin) lades in på sjukhus
  • Shoppa loss i västerås
bilder från 2010









2011:
egentligen är det inte så mycket att säga om just detta år förutom :
  • shoppa loss i borlänge
  • åkte till sälen
  • 5/1 Blev umut och ja tillsammans
  • Var på experium och bowla med umut och hans syster
  • blev 16!!
  • skolan börja..
  • Tog p-stav
Bilder från iår:






(Efter nästan en vecka så ser resultatet ur såhär :O
v.3 tog jag denna.)


Och jag idag! :D
Puss o kram nu ska ja äta och snart till handbollen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0