kissie = vandrandepinne

“Kissie hon, bantar bort. Ja hon bantar bort sin kropp!

Nån får snart sätta stopp, hon bantar ju bort sin kropp i sin blogg!

“Kissie hon, bantar bort. Ja hon bantar bort sin kropp!

Nån får snart sätta stopp, hon bantar ju bort sin kropp i sin blogg!

Hallå där Kissie, här är din rap! En riktig saftig rapatack!

Jag tror du helst, denna slapp!? Du verkar vara lätt besatt!

Du bloggar om en sak, dag som natt. Allt du gör är att banta!

Du vågar knappt, dricka en fanta..

Du tänker alltid på din vikt! Detta är inte bra på sikt..

SÅ JÄVLA SANT
asså snälla, kissie är 19 år och ser ut som en vandrandepinne.
det är helt sjukt.
liksom hon äter barnmat. det är fan pinsamt.
Hon är inte direkt snygg ens. det är så överdrivet, hela hon är ju det. inga former alls utan det ens man ser på henne är hennes feta bröst och hennes läppar som ser du som att.. ja vet inte vad. det är hemskt. detta är seriöst inte ens snyggt på henne. hon förstör sig själv.
Killar vill ha kurviga tjejer. inte en tjej med fejk läppar och bröst och ingen jävla midja heller.
Skulle skämmas om ja var hennes mamma!!
Hon var så mycket finare när hon VAR NORMAL.
Barnmat, bantningspiller, och 40 min joggning. och så går hon ut och super hur mycket som helst också. Aa jätte bra när man "bantar"...
hade förstått om hon vägde över 100 kg men likson hon väger säkert lika mycket som min lilla syster som är snart 8 år!
skulle fan inte förvåna mig att hon (lillasyster)  kan lyfta kissie! så som hon ser ut så skulle det inte va ett problem. tycker fan synd om hennes kropp..
DET ÄR FAN DJURPLÅGERI NÄR MAN SPARAR UT SIN LILLA HUNDS KLOR OCH MÅLAR DOM ROSA!!
FAN HUNDEN FÅR ONT I TASSARNA
!
tycker synd om hunden..
Hon kommer säker läggas in snart. hoppas hon gör det !
då kanske hon fattar att man kan inte hålla på så som hon gör!
inte bra för hennes läsare heller.
liksom dåligt inflytande och dålig förebild också.
hon måste tänka på hennes läsare också.
jag har sj läst hennes blogg nu ett bra tag, och det har gått överstyr!
jag står för det ja säger.
och det är jag stolt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0