God morgon

Hej bloggen!!
Förlåt för dålig uppdatering men internet funka inte som jag ville igår på mobilen.. Så då blev det ingen bloggning för mig, men just nu sitter jag på matte lektion och fick bra resultat på diagnosen.
Igår kom snön till lilla Avesta och jag är så glad över det!! Idag var det jätte skönt ute för att vara -6.7 grader ute, solen lyste så fint på all snö som låg på baken.
Haha Gud vd poetisk jag lät xD
Men iaf i helgen drar jag o familjen upp till älskling! :D äntligen!!!!
Fordrande ont i tänderna sen tandkrämen igår.. Käringen råka slå till mina framtänder med nån maskin ska hon slipa ner mina tänder med -.-'
Kan inte äta ordentligt.. Det är väl meningen att dom ska fixa tänderna inte skada dom??
Aja nu ska jag jobba lite matte skriver senare igen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0